Wednesday, October 7, 2015

Hadiah Istimewa Simbolik Pencapaian - Team Top Leaders Circle

Assalammualaikum wbt,

Bagi menaikkan semangat juang yang tinggi dan usaha berterusan, award adalah salah satu perkara yang mampu memberikan kita extra boost/energy untuk capai sales lebih tinggi setiap bulan..percaya atau tidak, penghargaan atas kerja keras dan usaha kita rasa terbalas dan berbaloi..betul kan??? sape tak suka hadiah??? tak suka compliment??? majoriti mesti suka kan..

Di Top Leaders Circle (TLC), setiap bulan akan diadakan Majlis 'TLC Awards Night' bagi menghargai dan memberikan semangat kepada mereka yang berjaya mencapai sales yang tinggi..hadiah berupa Plak TLC dan Jam Tangan Berjenama/Beg Tangan Berjenama yang sangat simbolik dan yang pastinya perasaan ketika menerima hadiah tersebut daripada Mentor Jutawan, CDM Azlan Deraman adalah 'priceless'...sweet tears for all the hardwork and determination are paid..

Ramai dah business partner di TLC yang dah terima award nih...bzah kongsikan gambar-gambar semasa majlis tersebut berlangsung..truly inspired and my inspirations to achieve my dreams and goals...



Nampak tak paperbag Channel tuh...brooch Channel original taw..














Simbolik jam tangan..hai lah untung badan dapat hadiah berjenama nih kan...nak beli sendiri memang boleh tapi lagi bermakna bila kita dapat FREE hasil usaha kita sendiri kan..chaiyok!!!

Untuk pertanyaan lanjut mengenai SOHOBIZ @ Premium Beautiful,

WHATSAPP 019-2924228
BZAH ISMAIL

Love,
PB Lover



No comments:

Post a Comment