Friday, September 4, 2015

Cara Ukur Premium Beautiful Dengan Tepat

Assalammualaikum wbt,


Ramai wanita yang kat luar sana bila sebut jer korset mesti terbayang ' KETAT', 'RIMAS', 'TAK SELESA', 'SUSAH NAK PAKAI/BUKAK', 'PANAS' etc..

Tapi tahukah anda bahawa korset Premium Beautiful direka khas untuk mengatasi masalah-masalah seperti di atas..sekiranya saiz yang kita pakai tu betul dan tepat, tidak timbul masalah-masalah tuh..sebab tu bzah nasihatkan kalau nak pakai PB nih kene jumpa PB Expert..dapatkan saiz yang betul dan tepat..jangankan kerana nak dapat harga murah beli ikut dan jek..sebab nanti akan timbul lah masalah kat atas tuh..so jangan yer beli pb yang jual lelong-lelong nih sebab kita tak tau condition pb tu macam mana dan agen yang jual tu jujur atau sebaliknya..dah banyak kes beli pb murah lepas tu saiz tak ngam..tak sesuai..dah koyak tak tau nak hantar repair kat mana...bahaya yer tu..buat rugi duit jek beli..better jumpa pb expert terus taw..


untuk dapatkan set premium beautiful yang sesuai dengan tubuh badan seseorang, ukuran badan diperlukan bagi menentukan size yang sesuai untuk anda.
ada empat bahagian yang perlu di ukur dalam centimeter (CM). sila rujuk gambar di bawah :)



So, kalau nak beli PB ni beli dengan PB Expert je taw..jangan beli yang lelong-lelong tuh..walaupon murah tapi nanti nyesal kemudian hari..


TRUSTED PB EXPERT TLC
BZAH ISMAIL
WHATSAPP 019-2924228


Love,
PB Lover

No comments:

Post a Comment