Wednesday, November 26, 2014

Menjana Pendapatan Dengan Hanya Menggunakan Sosial Media...

Assalammualaikum...


Sekarang nih tengah trend orang iklan jana pendapatan melalui sosial media...
Bagus sangat tuh...sambil2 online,income masuk....
Fungsi FB,Blog,Instagram..bukan hanya untuk networking merapatkn silaturrahim malah networking untuk berbisnes...salah satu medium yang sangat bijak jika kita pandai mengaplikasikannya....
Satu dunia kot yang online...bukan hanya di Malaysia sahaja...


So..aku pon telah sebulat seyakin hati untuk menggunakan 3 medium ini untuk memulakan perniagaan (walaupon sebelum nih da penah buat tapi tak aktif lagi)...aku harap sangat korang yang sudi membaca blog aku ni bole bagi full support dan doakan semoga bisnes aku nih berjaya dan berkembang dengan cemerlang...aku percaya dan yakin...Allah yang akan memberikan rezeki kepada setiap umatNya dan aku sebagai umatNya haruslah berusaha untuk mendapatkannya....betul tak??Semoga Allah permudahkan perjalanan aku ini...aminnnn


Aku akan umumkan sedikit masa lagi mengenai bisnes yang akan aku buat nih ye...stay tune!!


wassalammmm

No comments:

Post a Comment